Allt om inget, inget om allt

Sitter och surfar på mitt "turbo"-3G trådlösa bredband.... det duger när man bara ska surfa runt lite, men så fort det ska laddas ned grejer så går det i snigelfart..... uh :S

men som tur är bor ju brorsan några hundra meter härifrån, och häromdagen gav jag honom hur många DVD-r skivor som helst så nu ska han få bränna ut lite film till oss :)


annars händer inget speciellt.... fick ju det där jobbet jag var på intervju på, skulle få besked om starttid o annat sånt denna vecka.... ingen som hört av sig än dock... :S fan pengarna sinar snart... får sluta äta ute och dricka så himla mycket, typ ALLT går till mat och öl/vin/sprit (o dylikt)..... hade jag inte druckit o ätit så mycket hade jag nog varit miljonär vid det här laget. ;) 

men men, det här är ju min semester, så jag kan kanske acceptera det.... snart börjar jag ju jobba igen, så det är tillbaks i rutinerna, ganska skönt faktiskt...

hämtade ut mitt taxiförarlegitimation igår :) så det är bara att börja läsa... sen ska jag ut på vägarna igen ;) ser verkligen fram emot det...


och stackars farmor ligger på sjukhus... hon var med om en lite trafikolycka förra veckan, verkligen oturligt eftersom hennes båda barn (pappa o hans syster) är på semester.. så hon frågar efter dem hela tiden.. stackars :( men de kommer hem imorgon iaf.. oj vad glad hon kommer bli :)

jaja.... nu ska det planeras lite... ska till sthlm till andra brorsan nån dag i veckan men det är alltid nåt i vägen... men det ordnar sig nog ;) det brukar alltid göra det iaf....

ha det bra alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback