idag, fredag

har nyss vart och käkat middag på ruffino med mamma, pappa, brorsan och farmor. ruffino är kända för att vara en av de bästa krogarna i stan, men just idag var det absolut ingen god mat, tyvärr. eller så var det mina djupt trashade smaklökar som det var fel på. jag sprang fram o tillbaka mellan toaletten och soffan igår pga en redig bakfylla, så min tunga är väl rätt skärrad. hoppas det smakar bättre nästa gång!

idag är jag chaffis också... tills farmor och pappa kommer hem från konserten, som slutar senast vid 22-tiden hoppas jag. sen vill jag också dricka öl. det är lite komiskt, för hela dagen igår ångrade jag att jag ens druckit en droppe öl coh intalade mig själv att nu jävlar ska jag ta det lugnt med alkoholen ett tag. men ack, det är fredagkväll och vad händer? ja jag törstar efter den gyllengula mirakeldrycken... haha. fan vad hemskt... skrumplever numero 1! men men... det blir ett senare problem. jag får hoppas att det var den där hur äckliga som helst-glöggen (som var den enda alkoholen som johan hade hemma) som fick mig att bli så bakis som jag faktikst inte varit på år och dar. idag ska jag inte dricka nån glögg!

är lite kluven vad jag ska göra ikväll... supa eller inte för det första? om supa, var? borde jag spara mig tills imorgon? (snopparty och spelning hos grannen)  eller vafan..... jag VET INTE!!! dämn...
aja, nu ska jag dra mig.... hej å hå!

Kommentarer
Postat av: Bim

Hej Jenny! Går rykten om att du har en fet film från utklädnadsshowen, stämmer det? ;-) Jag skulle gärna vilja ha den. Hör av dig via mailen, sköt om dig!

2007-02-06 @ 00:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback