en solig dag

vad säg om det här då?


image20

http://www.thepalm.ae/


helt sjukt! det är såklart i oljelandet dubai man har kommit på den galna idén att bygga några enorma öar och sen befolka dom med miljardärer. 250 000 människor kommer bo där när allt är klart... världens åttonde underverk var det ja.. fan sådär mkt sand finns inte ens i sahara... en riktig utmaning för ingenjörerna..

idag ska jag till tandläkaren. :) och idag är jag så duktig och hurtig så dit åker jag inlines... solen skiner ju så varför inte.. årets första vända, det gillar vi. 
om en vecka börjar jag mitt nya jobb... det ska bli skitkul.. det är ju alltid kul med nya saker! men efter en vecka brukar det ha en tendens att bli tråkigt för mig. det är ju inte kul när man vet hur saker och ting fungerar, då är det dags att byta projekt. så länge inte dagarna ser likadana ut så är det ju lugnt...

nej, det blev inget vettigt här idag. kyckling o lis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback