aaaaaaaaah
jääääävla bilJÄVEL!!!!!!! fan att den ska gå sönder PRECIS när jag har fått körkort och har sån jävla användning för den.... fan fan fan..... skulle ha åkt å badat med jonas o johan, åkt och kollat på bilar, åkt till kapellskär och tillbaka, bla bla.... fyfan vad arg jag är. var å hämtade ut mitt körkort idag men vafan är det för mening med det när man inte har nån bil...
:@ ARG! är trött oxå, + att power meet har börjat och jag kan inte ens komma dit på nåt vettigt sätt + att jag ska JOBBA IMORGON! pw'ro/&¤&%#(&%¤)/%&=(/%=p(/&!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:@ ARG! är trött oxå, + att power meet har börjat och jag kan inte ens komma dit på nåt vettigt sätt + att jag ska JOBBA IMORGON! pw'ro/&¤&%#(&%¤)/%&=(/%=p(/&!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
svensk välfärd? i helvete heller!
i sverige har vi en välfärd där 65% (undersökning av aftonbladet) av befolkningen inte anser sig ha råd med tandläkare.
det är jääävligt konstigt att människor lyssnar på sossarnas dravel om välfärd och "vård,skola, omsorg" när allt, precis ALLT bevisar raka motsatsen! vad är det med svenska folket??? jag bara undrar... de vet ju inte sitt eget bästa! de är grundlurade. skrämmande är precis vad det är! jag är jävligt besviken...
gång på gång bevisas att socialdemokraterna bara är maktmissbrukande, maktbesatta kommunister som har som enda mål att ta kontrollen över sveriges folk, genom att TA DERAS PENGAR!
och svenskarna fattar iiiiingenting...... blått i nästa val... blått blått blått! för individens frihet!
kundens filosofi
nu får jag lite ångest.
hur ska man avsluta ett samtal på bästa sätt, så att personerna i båda ändar känner isg nöjda? ett telefonsamtal är rätt så svårt att få perfekt. men när man väl får det, då vet man att då lägger både jag och kunden på luren med ett leende på läpparna. då har man lyckats. kunden hade ett problem, som jag tog hand om och löste. kunde blir hjälpt, och jag får göra mitt jobb; hjälpa.
det svåra är avslutningen tycker jag.... man kan säga "jättebra, tack hej" eller "då säger vi så, tack hej" eller ibland blir det fel och det blir bara "hej hej".
om man har tur säger kunden vad han ska göra (t ex ringa upp en person som den fick numret till), då är det bara att säga "det blir jättebra, hej" eller "gör så, tack hej!". då gav kunden mig min replik.
men det blir svårt i en ny situation där man inte riktigt vet vad man ska säga. ibland kommer man inte fram till någonting, och vad säger man då? inte "jättebra", för det blir det inte. inte "då säger vi så", för vad har man kommit fram till? ingenting! då är det bara..... tjadå! typ.
och kunder kan vara rätt roliga ibland. vissa ringer och pratar av sig de 11 000 ord en människa normalt behöver göra av med på en dag för att må bra. andra ringer och spyr ut sin ilska mot deras styvbarn/anställda/chef/fru/gräsklippare på mig. andra kunder svävar på moln och är världsaglada. och jag bara sitter här och är spindeln i nätet! det är kul med mångfald :)
ska göra lite nytta nu. fan för nytta på sommaren. nytta är ett ord som bara ska finnas från september till maj. för hela året har jag väntat på juni, juli, augusti!
robinson-robban andersson är rolig. om man är med i en korvätartävling och förväntar sig ett "normalt leverne" då är man ju liiite bakom flötet. haha!
hur ska man avsluta ett samtal på bästa sätt, så att personerna i båda ändar känner isg nöjda? ett telefonsamtal är rätt så svårt att få perfekt. men när man väl får det, då vet man att då lägger både jag och kunden på luren med ett leende på läpparna. då har man lyckats. kunden hade ett problem, som jag tog hand om och löste. kunde blir hjälpt, och jag får göra mitt jobb; hjälpa.
det svåra är avslutningen tycker jag.... man kan säga "jättebra, tack hej" eller "då säger vi så, tack hej" eller ibland blir det fel och det blir bara "hej hej".
om man har tur säger kunden vad han ska göra (t ex ringa upp en person som den fick numret till), då är det bara att säga "det blir jättebra, hej" eller "gör så, tack hej!". då gav kunden mig min replik.
men det blir svårt i en ny situation där man inte riktigt vet vad man ska säga. ibland kommer man inte fram till någonting, och vad säger man då? inte "jättebra", för det blir det inte. inte "då säger vi så", för vad har man kommit fram till? ingenting! då är det bara..... tjadå! typ.
och kunder kan vara rätt roliga ibland. vissa ringer och pratar av sig de 11 000 ord en människa normalt behöver göra av med på en dag för att må bra. andra ringer och spyr ut sin ilska mot deras styvbarn/anställda/chef/fru/gräsklippare på mig. andra kunder svävar på moln och är världsaglada. och jag bara sitter här och är spindeln i nätet! det är kul med mångfald :)
ska göra lite nytta nu. fan för nytta på sommaren. nytta är ett ord som bara ska finnas från september till maj. för hela året har jag väntat på juni, juli, augusti!
robinson-robban andersson är rolig. om man är med i en korvätartävling och förväntar sig ett "normalt leverne" då är man ju liiite bakom flötet. haha!